1 Ocak 2010 Cuma

İlk birlikte çalışma...

Geçen hafta karşılıklı yazışmalardan sonra İdealtepe de ilk öğrencilerimle olacak randevunun saat ve tarihini belirledik. 01.11.2010 Pazartesi saat 11:00..

Tahhüt ettiğim gibi onların tercih ettiği -Berlin heyecanı ve Portakallı akide- nin malzemeleri hazırdı, ben de hazırdım..sadece İdealtepe ve adresi hiç bilmiyordum ...ne hoş değil mi:))

Olsun, neyi ve nereyi bulamamıştım da bu adresi bulamayacaktımki:)) Caddeyi buldum ama ne öyle bir apartman adı ne de öyle bir numara var bu caddede (çünkü evin numarasını takdim tehirli kayıt etmişim)..elimde çanta bir aşağı bir yukarı dolanırken, pes ettim yani telefon ettim, karşımdaki sıcacık ses şöyle diyordu ' arkanızı dönün apartmanın terasına bakın ben size el sallıyorum:))' meğer o güzel ses beni yukarıdan izliyormuş..

Harika bir ev, kocaman, hem de terası da var..

Öğrencilerimle hemen masamızı kurduk, öğrencilerim anne-kız dılar,kızımız yeni ve çok güzel bir gelindi, denemelere başlamışmış meğer... Aletleri hazırdı, hatta örnek çalışması bile..Meraklı ve istekli olunca iki kolyeyi de güzel gelin yaptı biz de anne ile çaylar, sohbetler:))

Hatta kolyeler o kadar çabuk bittiki, teras keyfine sonrada samimi annemizin müthiş resim çalışmalarına da şahit oldum...

Sohbeti o kadar sevmişim ki saatlerce oturmuşum haberim olmamış ne utandım ayrılmadan bir bilseniz..

İlk öğrencilerimin başarısı ve misafir perverlikleri için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...